piątek, 5 stycznia 2018

XX Biennale Fotografii Górskiej




Regulamin XX Biennale Fotografii Górskiej


Organizator:
Jeleniogórskie Centrum Kultury
Współorganizator:
Muzeum Karkonoskie w Jeleniej Górze


Warunki udziału:
1. Udział w konkursie mogą brać wszyscy fotografujący.
2. Każdy autor może nadesłać do 10-ciu prac. Zestawy wielozdjęciowe będą traktowane jako jedna praca pod warunkiem wyraźnego ich oznaczenia.
3. Technika prac dowolna.
4. Format powinien być nie mniejszy niż 24x30cm ( z wyjątkiem odbitek kontaktowych - min. 6x9 cm )  . Fotografie powinny być nie oprawione - jedynie w przypadku odbitek kontaktowych dopuszcza się możliwość oprawy w cienkie passpartou o wymiarach nie mniejszych niż 24x30 cm.
5. Format prac nie może przekraczać 100x70cm.
6. Prace nie mogą być podklejane na płytach PCV bądź na płytach foamboard.
7. Do zdjęć należy dołączyć płytę CD z zapisem fotografii w rozdzielczości 300 dpi.
8. Każde zdjęcie należy czytelnie opisać na odwrocie, podając numer kolejny zgodny z kartą zgłoszenia, tytuł pracy, imię i nazwisko oraz dokładny adres zamieszkania.
9. Na fotografiach tworzących zestaw należy dodatkowo podać schemat układu zdjęć.
10. Uczestnicy konkursu zobowiązani są do przesłania prac wraz z kartą zgłoszenia oraz dowodem opłaty za udział w konkursie w wysokości 40,00 zł na konto JCK :

Bank Millenium nr 0211 6022 02 0000 0000 4558 9216 z dopiskiem Biennale na adres:
Jeleniogórskie Centrum Kultury
58-500 Jelenia Góra
ul. 1-go Maja 60

Komisarz wystawy: Tomasz Mielech
Tel: 75 64 78 884 (885)
Kom. 693 380 141
e-mail: tomasz.mielech@poczta.fm
www.bfg.org.pl

Prawa i obowiązki organizatora:
1. Nadesłane prace będą traktowane z największą dbałością, jednak organizator nie bierze odpowiedzialności za ewentualne ich zaginięcie lub uszkodzenie w transporcie pocztowym.
2. Organizator zastrzega sobie prawo do bezpłatnej reprodukcji prac w katalogu i w prasie.
3. Organizator zastrzega sobie prawo do prezentowania wystawy w innych galeriach.
4. Organizator ma prawo wyłączenia spod obrad jury prac nie spełniających warunków niniejszego regulaminu.
5. Zdjęcia nagrodzone przechodzą na własność organizatora.

Uprawnienia uczestników:
1. Każdy autor zgłaszający prace zostanie powiadomiony o werdykcie jury.
2. Każdy autor prac zakwalifikowanych do ekspozycji otrzyma katalog wystawy.
3. Uczestnicy wystawy otrzymają zawiadomienie o dokładnym terminie i miejscu ekspozycji.

Nagrody:
Grand Prix 5000 zł
I Nagroda 2500 zł
II Nagroda 1500 zł
III Nagroda 1000 zł

Jury ma prawo innego podziału nagród

Terminy:
Nadsyłanie prac – do 15.06.2018 r.
Obrady jury – lipiec 2018 r.
Powiadomienie o werdykcie – do 15.08.2018 r.
Wręczenie nagród – 21.09.2018 r.
Zwrot prac – III kwartał 2019 r.
Nadesłanie prac na konkurs jest jednoznaczne z uznaniem niniejszego regulaminu.





Karta zgłoszenia:








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz